WARUNKI GWARANCJI
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Przedmiot Gwarancji/Naprawy powinien zostać uprzednio wyczyszczony. Jeśli przedmiot nie zostanie wyczyszczony przed wysłaniem, zostanie naliczona opłata w wysokości 25.00$ (USD) za czyszczenie, a czas realizacji gwarancji może zostać opóźniony o maksymalnie 4 dni robocze.
Polityka Gwarancji KLIM
Ogólne Warunki Gwarancji
Gwarancji podlega *każdy produkt, który wyprodukowaliśmy – posiadający ubytek materiału, wadę fabryczną, bądź jest gorszej jakości. **Gwarancja trwa przez cały okres naturalnej żywotności produktu. Dodatkowo, wszystkie produkty KLIM GORE-TEX® “GUARANTEED TO KEEP YOU DRY®” gwarantują **nieprzemakalność, przez cały okres naturalnej żywotności produktu. Jeśli produkt nie spełni któregoś z powyższych warunków (posiada wadę, przemaka…), naprawimy go lub wymienimy na nowy zgodnie z uznaniem producenta, bez pobierania opłaty. Niniejsza Gwarancja nie jest zbywalna.
* BUTY KLIM – W przypadku defektu materiału, lub złej jakości wykonania Gwarancja obowiązuje przez jeden [1] rok od daty zakupu. Używanie “agresywnych podnóżków” może przyspieszyć naturalny proces zużywania podeszwy buta. Pozostałe przypadki uwzględnia się w Ogólnych Warunkach Gwarancji.
* GOGLE KLIM – W przypadku defektu materiału, lub złej jakości wykonania Gwarancja obowiązuje przez jeden [1] rok od daty zakupu. Gwarancja nie obejmuje rys oraz problemu z parowaniem gogli. Pozostałe przypadki uwzględnia się w Ogólnych Warunkach Gwarancji.
* KASKI KLIM – W przypadku defektu materiału, lub złej jakości wykonania Gwarancja obowiązuje przez pięć [5] lat od daty zakupu. Pozostałe przypadki uwzględnia się w Ogólnych Warunkach Gwarancji.
* Produkty dystrybuowane przez KLIM w imieniu innego producenta, są przedmiotem Gwarancji tegoż producenta.
** Co oznacza, że “Gwarancja trwa przez cały okres naturalnej żywotności produktu”? Naturalny okres żywotności produktu nie jest nieokreślony w czasie. Okres gwarancji zależy od wielu czynników, przede wszystkim od intensywności użytkowania. Materiały będą blakły i wycierały się z biegiem czasu, a ruchome elementy mogą się wyrabiać. Nasze produkty zaprojektowaliśmy tak by lepiej znosiły cały okres użytkowania. Najlepiej jeśli ocenisz sam. Jeśli coś wygląda na znoszone to prawdopodobnie takie jest. To może oznaczać, że po prostu przyszedł już czas, byś pozwolił swojej starej kurtce odejść na emeryturę zamieniając ją na nową. Mamy nadzieję, że dasz nam szansę poprawić Twoje dotychczasowe doświadczenia, w najcięższych przypadkach.
Następujące przedmioty stracą dożywotnią gwarancję nawet jeśli problem nie będzie powiązany z wymienionych poniżej rodzajami uszkodzeń:
- Rozdarcia, rozcięcia, poszarpania
- Przypalenia, przetarcia
- Wypadki, stłuczki
- Niewłaściwe czyszczenie, niedbałość
- Naturalne zużycie
- Modyfikacje, przeróbki
- Użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem produktu.
PRANIE
Proszę, wypierz i wysusz swój strój przed wysłaniem go do nas.
W ten sposób unikniesz opłaty za czyszczenie w wysokości 25.00$ (USD) oraz maksymalnie 4 dniowego opóźnienia czasu realizacji spowodowanego pierwszeństwem przeprowadzenia inspekcji w celu zapewnienia bezpieczeństwa i zdrowia naszym pracownikom. Proszę, zapoznaj się z instrukcją czyszczenia, którą znajdziesz w wersji ANGIELSKIEJ na stronie producenta, w tym odnośniku (KLIK!) , lub w wersji POLSKIEJ na naszej stronie, w zakładce ” Instrukcja Czyszczenia (KLIK!) “.
WYSYŁKA
In the United States ask to add a signature request to return delivery for $3.50.
KLIM nie ponosi odpowiedzialności za produkty wysyłane przez klienta do naszego Departamentu Gwarancyjnego, przez cały czas trwania wysyłki. Proszę, upewnij się, że zleciłeś wysłanie paczki przewoźnikowi, który daje możliwość monitorowania przesyłki oraz ją ubezpiecza! Kiedy Twoje zlecenie gwarancyjne zostanie sfinalizowane, poinformujemy Cię, gdy zostanie do Ciebie wysłana paczka.
CZAS REALIZACJI
Dla spraw związanych z gwarancją, standardowy czas oczekiwania wynosi około 5-dni roboczych od momentu otrzymania przez gwaranta przedmiotu gwarancji. W czasie naszego “szczytu sezonu” czas oczekiwania może się wydłużyć. Jeśli produkt nie podlega gwarancji, a ma zostać naprawiony na życzenie klienta za opłatą, standardowy czas oczekiwania wynosi 10 dni roboczych. Cena naprawy może się różnić – gdy naprawa Twojego produktu zostanie wyceniona, skontaktujemy się z Tobą z wyceną kosztów naprawy i z zapytaniem, czy akceptujesz opłatę. Czas oczekiwania 10-dni roboczych liczony jest od momentu, gdy będziemy mieli Twoją zgodę. Pamiętaj proszę, że Twój produkt powinien uprzednio zostać wyprany, w przeciwnym razie będziesz musiał liczyć się z dodatkową opłatą w wysokości 25$ (USD) oraz 4-dniowym (dni robocze) opóźnieniem.
NAPRAWA A WYMIANA
Jeśli wada fabryczna lub wada materiału zostanie znaleziona, najpierw przywrócimy Twój przedmiot do jakości KLIM. Oto jak podejmowana jest decyzja o naprawie, lub wymianie przedmiotu:
Naszą pierwszą opcją będzie naprawa przedmiotu – wolna od opłaty. Do naprawy przedmiotu reklamacji zostaną użyte dostępne części. Zrobimy co w naszej mocy, by dopasować kolory i style, ale nie możemy zagwarantować, że otrzymasz z powrotem dokładnie taki sam produkt.
Jeśli produktu nie da się naprawić, bądź jeśli koszt naprawy przekracza koszt nowego, takiego samego produktu, wtedy wymienimy produkt na nowy – wedle naszego uznania.